maandag 2 maart 2009

Bloggen voor dummies

Nou nou ,niet gedacht dat ik ooit zou bloggen. Eerlijk gezegd wist ik tot voor kort niet eens wat bloggen was. Dus toen ben ik maar een op onderzoek uit gegaan en heb hier en daar eens wat rond gevraagd. Natuurlijk hadden mijn ouders ook geen flauw idee wat bloggen is, dus daar schoot ik ook niks mee op. Ook het woordenboek kon mij niet verder helpen. HELP!

Uiteindelijk, na niet veel wijzer te zijn geworden, toch maar besloten om gewoon te beginnen. En vandaag op deze voor mij historische 2 maart begint mijn blogcarriere.

Terwijl ik boven op achter de computer zit te bedenken wat ik verder nog kan schrijven, hoor ik mijn vriend roepen: 'wat ben je aan het doen?'. 'aan het bloggen', zeg ik. 'Wat?', 'aan het bloggen!' 'Kun je dat spellen?'. Hij weet dus duidelijk ook niet wat bloggen is, haha.

Oja, trouwens ik ben Michelle en nu 18 jaar. Als opdracht voor school ben ik gaan bloggen en zoals nu wel duidelijk is ben ik nog een echte DUMMIE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten